Program zajęć

Syrenka1 (1)

Projekt Współfinansuje M. St. Warszawa

  1. Przerabianie poszczególnych zagadnień teoretycznych
  2. Ćwiczenia utrwalające przyswojone tematy
  3. Seria wykładów „Galeria portretów najwybitniejszych arcymistrzów wszech czasów: od Filidora do Kasparowa” (zapoznanie dzieci z życiorysami, osiągnięciami i dorobkiem wybitnych przedstawicieli gry szachowej)
  4. Konkurencje szachowe, w których zadaniem dzieci jest np. stworzyć własną kombinację, rozwiązać konkretny problem itp.
  5. Udział w quizie „Zagraj zamiast arcymistrza”. Zadaniem uczestników jest odgadnięcie ruchów jednego z arcymistrzów ze specjalnie wybranego fragmentu szczególnie pięknej i wartościowej partii
  6. „Konkurs 500”. W drodze rozwiązywania zadań-kombinacji dzieci zdobywają punkty (1 zadanie=1 punkt). Po zdobyciu 200, 350 i 500 punktów dostaje się imienne medale upamiętniające o symbolice szachowej.
  7. Uczestnictwo w turniejach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *